Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Значи като запаля 5-10 мин. като позагрее маркучите към радиатора-не трябва да са топли.
    Alfa Romeo 146 1.9 td
    А3 1.8Т,Lada 1500s

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщение
      Значи като запаля 5-10 мин. като позагрее маркучите към радиатора-не трябва да са топли.
      Единия може да е лееко топъл,но другия не.

      Comment


      • #18
        ам утре ще го видя тва нещо
        Alfa Romeo 146 1.9 td
        А3 1.8Т,Lada 1500s

        Comment


        • #19
          Хъмм.. Ай първо ЧНГ Та колкото до термостата май и моя е за смяна,така както го описваш... 5-6 мин... Сега специално като се позастуди,независимо къд еи как карам тя си държи 50-60*,само и единствено ако има задръстване и седя 15-20 мин на място,тогава дига до 80*...направо ужас.Та исках да питам отново,за 145-ца TS също ли трябва да се сменя цялата джаджа,заедно със тръбички,поставки за датчици и т.н. щот така струва 53лв да му ... а иначе ако може да се смени самия термостат ще излезне само 15-20лв... Та много ще съм благодарен ако някой с опит сподели наученото

          Алфа Ромео 145 1.6 16V TS 97г. PB*3886*ВТ

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Corwin Покажи съобщение
            Хъмм.. Ай първо ЧНГ Та колкото до термостата май и моя е за смяна,така както го описваш... 5-6 мин... Сега специално като се позастуди,независимо къд еи как карам тя си държи 50-60*,само и единствено ако има задръстване и седя 15-20 мин на място,тогава дига до 80*...направо ужас.Та исках да питам отново,за 145-ца TS също ли трябва да се сменя цялата джаджа,заедно със тръбички,поставки за датчици и т.н. щот така струва 53лв да му ... а иначе ако може да се смени самия термостат ще излезне само 15-20лв... Та много ще съм благодарен ако някой с опит сподели наученото
            Целия се сменя. Най-много да го намериш без датчика и да си прехвърлиш стария.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Целия се сменя. Най-много да го намериш без датчика и да си прехвърлиш стария.
              сменя се цялата джаджа аз дадох 65лв.,но сега пък трудно загрява
              Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark

              Comment


              • #22
                Здравейте колеги !!!!
                Гледам че има тема за термостата и за да не пиша нова реших да задам въпроса си тук.
                В момента карам една Алфа 145 2.0 ТД 1997г.
                Обаче нещо има проблем със загряване трудно вдига градусите иии повече от 60-70 не вдига.Искам да проверя първо термостата за да не е отворен и да не може да загрее но не знам къде се намира.Някой ако може да подскаже ?

                Comment


                • #23
                  Гледано отпред отдясно на блока на двигателя. От него тръгва маркуч към радиатора
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #24
                    благодаря !!!!

                    Comment


                    • #25
                      ima i drug varqnt....s 20lv po evten sas edin shtucer po malko varshi otli4na rabota ama ne si zaslujava da go prigajdash za 20lv az slojih edin takav na moi frend hahahha))
                      Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
                      Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                      Comment


                      • #26
                        нов термостат

                        Вчера си сложих нов термостат BEHR - еми заспа работата !!! На 7-8 минути от тръгването сутрин си ми вдига температурата, парното ще ме опече, надявам се и разхода да падне малко, щото преди не падаха оборотите под 1 000 при 65-70 градуса максимум.
                        ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                        ПЛОВДИВ

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
                          Вчера си сложих нов термостат BEHR - еми заспа работата !!! На 7-8 минути от тръгването сутрин си ми вдига температурата, парното ще ме опече, надявам се и разхода да падне малко, щото преди не падаха оборотите под 1 000 при 65-70 градуса максимум.
                          И кви праи е той?Искаш да кажеш че не си вдигал повече от 70 градуса със старият.
                          Alfa Romeo 146 1.9 td
                          А3 1.8Т,Lada 1500s

                          Comment


                          • #28
                            отговор

                            Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщение
                            И кви праи е той?Искаш да кажеш че не си вдигал повече от 70 градуса със старият.
                            На дълъг път на пета предавка едвам стигаше 60 гр. И студ((( На градско след 20 мин. по светофари, тръгваш, караш на 2 и 3, спираш и т.н., горе-долу ги докарваше докъм 90 гр., ма а съм покарал 2-3 мин. на 4 - 5 предавка и пак пада до 60-65 гр.
                            Бе сега направо се родих. Пък и BEHR си е BEHR, марка си е...
                            Last edited by hollyman_R; d.m.y г., 00:04. Основание: грешка
                            ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                            ПЛОВДИВ

                            Comment


                            • #29
                              колеги бихте ли ми обяснили нещо.като запаля двигателя,маркуча след термостата(от дясно на мотора,незнам на другите алфи как е)ми загрява заедно с мотора,значи термостата не е затворил и върти големия кръг.следователно неработи,ОК . къде се намира датчика които ми показва температурата на двигателя вътре на таблото,колкото и да загрее мотора си показва около 55 градуса.възможно ли е само датчика да е прецакан и аз да си мисля че колата не загрява достатъчно.или цялата работа си идва от термостата.
                              __________________
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment

                              Working...
                              X